هفته ششم لیگ برتر فوتسال جوانان بندرعباس

یادآور غدیر  و انتظار بندرعباس حریفان خود را شکست دادند



هفته ششم لیگ برتر فوتسال جوانان شهرستان بندرعباس یادواره شهدای مدافع  سلامت با انجام سه بازی به پایان رسید.

  
به گزارش صبح ساحل، در هفته ششم لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه های شهرستان بندرعباس دلاوران جوان با سه گل مغلوب یادآور غدیر شد.  یاسین عباس نسب دو گل و علیرضا پیشدار یک گل برای یاد آور غدیر به ثمر رساند‌.
مرتضی آب بر از دلاوران جوان و متین پارسا ،  یاسین عباس نسب ،  آرمین دهقانی و  امیرمحمد چرزه از  یادآور غدیر کارت زرد دریافت کردند.  پرسپولیس هرمزگان با سه گل مقابل انتظار بازی را واگذار کرد.  آرمین احترامی دو گل و  گل به خودی مدافع حریف گلزنان انتظار در این بازی بودند. حمیدرضا قاسمی از  انتظار در این بازی کارت زرد گرفت. بازی تیم های نور بندرعباس و  دریادلان جوان گلی نداشت اما پنج بازیکن از دو تیم کارت زرد از داوران دریافت کردند.  علی دست پیمان ، نصیر احمد صمدی و  محمدرضا چرد از تیم  نور بندرعباس و  مبین مراد احمدی و محمدرضا رضایی از تیم  دریادلان جوان کارت زرد دریافت کردند.  ناظر بازی های هفته ششم  علی فیروزی زاده و داوران علی اکبر سحرخیز و  احسان رضایی بودند.
دیدارهای این هفته در سالن بنیاد مسکن به  میزبان باشگاه یادآور غدیر  برگزار شد.
در هفته اول این مسابقات یادآورغدیر و  دلاوران جوان  بدون گل مساوی شدند.‌  انتظار با پنج گل پرسپولیس هرمزگان را درهم شکست و دریادلان جوان سه بر دو  نور بندرعباس  را شکست داد.
در دیدارهای هفته دوم دریادلان جوان چهار بر یک  پرسپولیس را شکست داد.  بازی دلاوران جوان و انتظار یک یک مساوی شد و یادآور غدیر چهار بر سه نور بندرعباس را از پیش رو برداشت.
در بازی های هفته سوم  تیم دلاوران جوان دو بر یک بازی را به تیم  نور بندرعباس  واگذار کرد. انتظار با سه گل تیم  دریادلان جوان را شکست داد.
یادآور غدیر در یک بازی پر گل چهار بر دو پرسپولیس را شکست داد.
در بازی های هفته چهارم ، پرسپولیس پنح بر دو بازی را به تیم نور بندرعباس  واگذار کرد. دلاوران جوان دو بر یک تیم  دریادلان جوان را شکست داد و یادآور غدیر دو بر یک مقابل  انتظار بازی را واگذار کرد.
در هفته پنجم  لیگ برتر فوتسال جوانان شهرستان بندرعباس، دریادلان جوان سه بر یک  یادآور غدیر را برد.
نور بندرعباس با سه گل  انتظار  را از پیش رو برداشت. 
دلاوران جوان چهار بر یک  پرسپولیس هرمزگان را برد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها